2010

ab-fodbold

John A. og Elio: Program for Italiensbesøg 30. maj 2010

PROGRAMMET 30. majNiels Yde er anfører på “rejseholdet”, som hovedsageligt består af spillere, som har deltaget i rejser til Italien.
Flemming Nielsen er anfører på det andet AB-fodboldhold, som  hovedsageligt består af spillere, der som regel ikke har deltaget i  disse rejser. (Remmer har kastet håndklædet i ringen) John A. er ved at færdiggøre holdlisterne, som han så vil aflevere til  Jer to, når I mødes på mandag.
Kan han nå det, vil I  få navne, “kompetencer”, alder og mailadresser
til Jeres orientering.Der bliver nok umuligt  at møde samtlige deltagere inden 30.5, men så
har I mulighed, med Johns hjælp, til at komme i kontakt med dem, I
ikke møder.Programmet 30.5.

a)  De italienske spillere hentes af en bus klokken 8,30 og køres til
AB, hvor de ankommer ca. klokken 9.
Det ville være passende, at  samtlige vores spillere på det
tidspunkt befandt sig i omklædningsrummet, f.eks 8,50 for at tage imod.
Det skal i al fald gælde det hold, gæsterne skal møde 9,30.
Bemærk at kamp nummer 2 bliver mellem to AB-hold.

b) Første kamp klokken 9,30 mellem et AB-hold og de italienske gæster
Der er aftalt 2 halvlege af hver 25 minutter med fem minutters
pause.
Næste kamp klokken 10,30  bliver mellem to AB hold, således at
gæsterne  spiller den sidste kamp klokken 11,30.
Turneringen slutter 12,30.
De to anførere aftaler indbyrdes, hvilket hold starter 9,30 og
får to kampe i træk – og en lang øl pause i omklædningsrummet inden
frokost…. ( Der vil også være et lille fodboldarrangement for børn på en
anden bane)

c)  En bus henter de italienske familiemedlemmer i byen klokken ca.
12,30 og kører dem til  frokosten på AB
Frokosten serveres klokken 13,15
Gæsterne bliver hentet af en bus 16,30 og kørt tilbage.

d)  Praktiske foranstaltninger, som vi håber at kunne få accept på i
løbet af næste uge :

1)  Vi vil bede Kurt, om at hjælpe os, så at der er en
modtagelse af de udenlandske gæster, medens vore spillere klæder om.
Kurt vil også kunne sikre, at Inge er orienteret om den faktiske
frokost start.

2)  Vi vil bede Allan Christensen, som har de bedste
forbindelser på stedet, om at hjælpe med for at skaffe  passende
vilkår til afvikling af turneringen : bolde, den rigtige bane, dommer,
styring af tøj, gult overtøj, vimpler
Kan Allan orientere vagterne, så at de er velvilligt
indstillede ?  Kan han få hjælp af Henrik Duun og Søren til at
organisere tingene ? Det håber vi. Vi taler med ham i morgen.

3)  Vi vil bede Søren om at tage sig af fotografering af
holdene inden matchen, uden at dette skal påvirke hans form under
kampene….

e)  Anfører-opgaver, sådan som vi ser dem ( men I har begge mere
erfaring) :
1)  At have kontakt med samtlige spillere, inden.
2)  Enerådigt at fastsætte holdopstilling, udskiftninger etc.
( Foretrækker I, at der er en anden, som står for udskiftningerne,
kunne vi spørge Frank  ???)
2)  Erfaringsmæssigt at styre det, som skal styres på banen i en
venskabskamp.
3)  Jovialt at optræde som sportslige værter, både under
omklædningsfasen  og under frokosten, med meget aktiv deltagelse og en
lille tale.

 

På forhånd tak
John & Elio